Please drink verification can.
Hvis der her sker, efter lader det er kæmpe tomrum, som bliver fyldt MEGET hurtigt.
Er der nogen plan for hvordan vi sikrer os at det bliver noget bedre?
Jeg tror ikke på at de helt af sig selv begynder at bruge tiden på at gå en tur i skoven, eller at presse blomster.
Mit bud, hvis ingen gør noget: Første forsøg bliver selvfølgelig at omgå loven. Brug mors konto, VPN, hvad end der virker.
Eller mindre sociale medier som ikke er omfattet, og som kan være bedre eller dårligere end hvad de har mistet. I hvert dårligere på den måde, at det bliver sværere som forældre, skole osv at følge med i hvad der foregår.

Eller mindre sociale medier som ikke er omfattet, og som kan være bedre eller dårligere end hvad de har mistet.
Mindre betyder tit bedre vil jeg faktisk mene.
I hvert dårligere på den måde, at det bliver sværere som forældre, skole osv at følge med i hvad der foregår.
Det her er ikke nødvendigvis i sig selv et problem. Børn skal også kunne færdes på nettet uden at blive overvåget konstant. Ligesom børn skal kunne lege uden at have en forældre over skulderen hele tiden.
Børn skal også kunne færdes på nettet uden at blive overvåget konstant. Ligesom børn skal kunne lege uden at have en forældre over skulderen hele tiden.
Det ene øjeblik er det min skyld at mine børn kommer i problemer fordi jeg ikke holder ordentligt øje med dem, det næste øjeblik er det helt OK at det er helt umuligt at vide hvad de laver.
Jeg vil ikke overvåge dem konstant. Men jeg vil gerne have muligheden for at vælge hvad jeg kigger på og hvornår, i hvert fald når det kommer til sociale medier.
Husk også at der er en overgangsperiode fra helt små børn som ikke er på sociale medier, til større børn med ret til privatliv. Det er der vi forældre skal lære dem en masse, og det kan vi ikke uden at være med.
Børn og unge er crafty, ja. Men så får de i det mindste det ud af det, at de er nødt til at være lidt kreative - frem for at blive ført lettere hjernedødt gennem diverse kommercielt konciperede brugergrænseflader. Ganske som da mor var dreng.

Mon ikke de bare spørger "Sværger du at du er over 15, amar?’

Mon ikke det bliver en app
Et godt (/s) navn til appen kunne jo være Alt-id, altså der hvor du samler alt.
Tilmed er navnet så også bøvlet at bruge, da det vitterligt er ens med ordet ‘altid’.